Podróże małe i duże · W naszym życiu

Lecimy!

Nie będzie nas, bo dziś w nocy zaczynamy nasz urlop :) Nie będzie wpisów na bieżąco. Nie będzie relacji na żywo na instagramie… Nie jestem ani na topie z takimi  rzeczami, ani ich zwolenniczką. Będę się urlopować pełną gębą :P Więc jak wrócimy, odpoczniemy, ogarniemy się z praniem, sprzątaniem i po urlopowych emocjach to się odezwiemy :)

Natomiast uraczę Was przed wyjazdową relacją z pakowania się. Walizkę jak to przed dłuższym wyjazdem przepakowywałam kilka razy, coś odkładałam, coś dokładałam. Miało być zdecydowanie mniej rzeczy, ale i tak wyrobiłam się z absolutnym minimum. Mniej wziąć już nie mogłam :P

Godzina 6:10 wzlatujemy nad ziemię :) Myślę, że Stoperan  w moim przypadku będzie niezbędny ;P

wyjazd 1-DSC_0052 1-DSC_0050 1-DSC_0048 1-DSC_0061 wyjazd1

7 thoughts on “Lecimy!

Skomentuj

