W naszym życiu

Jakże mógłbym nie mieć władzy? Mienie władzy to obowiązek króla.

Taaaak. Nie mogło być inaczej. Bal karnawałowy, przebrania, stroje, kostiumy… Jedna zasada – ma być coś w paski. Pszczółka? Pirat? Zebra? Tygrys? Nieeeee. Tak będzie przebranych większość dzieci. Obczajam w sklepie, a tam same motylki, księżniczki, czarodzieje, piraci, pszczółki, wróżki. Nieee. Musi być coś oryginalnego.

Oglądamy Pingwiny z Madagaskaru – jak co wieczór (to nasz wyznacznik czasu. Przed tą bajką Agatka myje się, zjada kolacje przed lub w trakcie, a po dwóch odcinkach idzie myć zęby i spać). Zaczyna się, Agatka jak zwykle naśladuje taniec Króla Juliana. Król Julian… tak! Bingo! Zawsze miałam fazę na Juliana!

Matka przed komputer, król wydrukowany, projekt narysowany. Tylko ten ogon w paski hmmm z czego by tu go zrobić. Wata! Tak z czarno – białej waty nabitej na drut. Aleeeee jak zwykle nie było łatwo. Wata spryskana sprayem kleiła się, poza tym sprayu szło okropnie dużo. Drut wydał mi się zbyt niebezpieczny. W ostatniej chwili wyjęłam maszynę i kilka kawałków białego i czarnego materiału. Moja maszyna to grat, więc ciężko było, ale jakoś poszło.

Efekt. Przeszłam samą siebie – tak nieskromnie mówiąc ;P Agatka wniebowzięta szalała po całym domu :) Jeszcze make-up i gotowe! Król Julian we własnej osobie. I ten charakterek całkiem się wpasował. Nic to, czas przyznać się, że odkąd pojawiła się Ona ja i Tomek to Maurice i Mort ;)

1-DSC_0049 1-DSC_0102 1-DSC_0098 król julian król julian1 król julian2

6 thoughts on “Jakże mógłbym nie mieć władzy? Mienie władzy to obowiązek króla.

  1. Świetnie dziewczyny!
    Nie wiem kogo chwalić dzisiaj bardziej Agatkę cudnie wyglądającą czy mamy zdolności?

    Pola chciałą się przebrać za… babę jagę ;)

    1. Dziękujemy, dziękujemy! :)
      Ja bardzo cenię dzieci, które są niestandardowe, oryginalne. Bo są wyjątkowe ;) Więc wybór Po jest dla mnie na 6 :)
      W większości dziewczynki chcą być księżniczkami, wróżkami itp. Agatka na Halloween uparła się, że ma być nietoperzem, więc była :)

Skomentuj

