Agacina - jedyna taka! · W naszym życiu

Dobrze w domu być z Mamą

Dobrze w domu być z Mamą

i wieczorem i rano.

Razem z Mamą w łapki sobie gram.

Narysuje mi kotka,

czekoladę da słodką,

no i bajek chyba z tysiąc zna!1-DSC_0154-001

Zakończyłyśmy kurację domową. Mam nadzieję, że tym razem na długo pozbędziemy się wirusów i wszelkich chorób. Chociaż baaaardzo dobrze mi z nią było w domu! Dziś z żalem w sercu zostawiałam Ją w przedszkolu, a Ona… (Nadal nie mogę wyjść z podziwu!) nie spała prawie całej nocy z przejęcia, że już jutro idzie do przedszkola. Zasnęła z trudem około 22. a wstała już po 2. Jak zaczęło świtać przed 4 rano, to zaczęła dodatkowo dopytywać czy oby na pewno nie spóźnimy się do przedszkola i czy już wstajemy.

W rezultacie jestem dziś niewyspana i połamana totalnie, bo nie dość, że załapałam od niej wirusa i boli mnie gardło oraz wszystkie mięśnie i kości, to w dodatku takich póz jakie przyszło mi przyjmować na jej tycim łóżku nie wykonywałam jeszcze nigdy! ;)  W końcu zabrałam ją do naszego łóżka, ale tam też nie omieszkała mnie dopytywać co chwilę, kręcić się, przytulać, głaskać i szturchać – zapewne z nudów o.O

Pierwsze dźwięki budzika, a Ona już siedzi gotowa do startu. Ubrałam Ją – nawet mogłam sama wybrać ubranie i Jej pomóc, mimo, że to taka Zosia samosia. Natychmiast po ubraniu hyc, siedzi na siedzisku w korytarzu i czeka na wyjście! ;) Ja z okiem jednym zamkniętym, jednym na wpół otwartym, w piżamie zszokowana zostałam szybko przywrócona do porządku dziennego ;) Było mi jej strasznie żal, bo z przejęcia nie chciała nawet zjeść śniadania i poczekać, aż łaskawie się ubiorę ;) W przedszkolu nawet Pani kucharka zauważyła, jak Agatka w podskokach biegła do sali.

I chyba powyższą piosenkę powinnam nieco zmienić ;)  Bo ja tęsknię i wolałabym Ją jeszcze mieć ze sobą na kolejne dwa tygodnie. Ona raczej nie ;) Wynudziła się ze mną trochę, no i okazało się, że nie umiem bawić się w Małych Einsteinów i Krainę Lodu! ;) Za to Agatka to wspaniały kompan do podlewania i przesadzania kwiatków, świetny towarzysz w pracach domowych, podczas ćwiczeń i relaksu. Ma świetne poczucie humoru, uwielbia się tulić i zna mnóstwo fajnych opowieści ;)1-DSC_0151 1-DSC_0160 1-DSC_0161 1-DSC_0176 1-DSC_0177 1-DSC_0188 1-DSC_0168

4 thoughts on “Dobrze w domu być z Mamą

Skomentuj

