Uncategorized

Międzyczas

06-DSC_0140

Namiastka jesieni , która pojawiła się w sierpniu, w ostatnich dniach rozgościła się na dobre. Paleta ciepłych barw obejmuje co raz większe terytorium, a w powietrzu czuć zapach suchych liści. Witają nas chłodne poranki, gorące popołudnia i zimne noce. Chciałam ostatnio zrobić przedwstępne jesienne porządki w szafach, ale jeszcze za wcześnie na pakowanie sukienek i letnich bluzek, natomiast czas najwyższy wyciągnąć swetry, kardigany i chusty. W tym roku wyjątkowo bardzo odpowiada mi ten czas pomiędzy latem a jesienią. Nie spieszno mi do gotowania zupy dyniowej, marynowania papryki, długich wieczorów i jesienno-zimowych świąt.  Chyba jeszcze nie pogodziłam się z myślą o końcu lata…

1-DSC_0108 1-DSC_0130 04-DSC_0128 03-DSC_0118 16-DSC_0195 15-DSC_0193 14-DSC_0191 13-DSC_0187 11-DSC_0174 10-DSC_0163 12-DSC_0178 1-dream come true 1-dream come true1

14 thoughts on “Międzyczas

  1. Boskie zdjęcia! A Agatka śliczna, super rzeczy jej dobierasz. U mnie z Tosią taki problem że strasznie wybrzydza że to nie, to nie…A tak mi się marzy żeby nosiła niektóre sukienki, płaszczyki…

    1. Oj z Agatką jest podobnie. Muszę się postarać, żeby namówić ją do „moich” zestawów. Ale już nie mam takiego ciśnienia, żeby była ubrana po mojemu i zauważyłam, że ona też poniekąd odpuściła. Najważniejsze tylko, aby była sukienka to potem mogę jej doradzać resztę ;)

Skomentuj

